- Klient má kdykoli před zahájením ubytování právo odstoupit od smlouvy písemným oznámením Provozovateli. Jakoukoli změnu v potvrzené objednávce (počet osob, změna rozsahu rezervovaných služeb, omezení nebo rozšíření a podobně) je nutno nahlásit nejpozději do 48 hodin před nástupem na pobyt. Takové změny jsou možné pouze v případě, že to provozní nebo kapacitní možnosti společnosti Demänová Resort umožňují.
Výše storno poplatků při zrušení rezervace se 100% zálohou.
- Storno podmínky platné pro Vaši rezervaci platí dle pobytu a zároveň v platebních údajích:
Jarní sezóna 2025 & Podzimní sezóna 2025, Jarní sezóna 2026: 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025; 01.09.- 18.12.2025; 08.03.- 02.04.2026
- Storno 7-3 dny před termínem první služby » 70% zaplacené zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 2 dny a méně před nástupem » 100% zaplacené zálohy za dohodnuté služby.
Zimní sezóna 2026: 07.01.-07.03.2026
- Storno 15-8 dní před první službou » 50% zaplacené zálohy za dohodnuté služby, minimálně však 15 €.
- Storno 7-3 dny před termínem první služby » 70% zaplacené zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 2 dny a méně před prvním dnem pobytu » 100% zaplacené zálohy za dohodnuté služby.
TOP sezóna & Velikonoce: 17.04.- 21.04.2025; 27.06.- 31.08.2025; 19.12.2025 – 06.01.2026
- Storno 30-21 dní před termínem první služby » 20% zaplacené zálohy za dohodnuté služby, minimálně však 15 €.
- Storno 20-13 dní před termínem první služby » 50% ze zaplacené zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 12-5 dní před termínem první služby » 70% ze zaplacené zálohy za dohodnuté služby.
- Storno 4 dny a méně před nástupem » 100% zaplacené zálohy za dohodnuté služby
Výše storno poplatků při zrušení rezervace s 50% zálohou.
Celoroční platnost
- Storno 28 a méně dní před nástupem » 100% zaplacené zálohy za dohodnuté služby
Provozovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud:
- nastane událost vyšší moci nebo nastanou jiné okolnosti, za které Provozovatel neodpovídá, v důsledku kterých se plnění smluvních povinností stane nemožným;
- Klient při rezervaci ubytovacího zařízení uvedl zavádějící nebo nepravdivé údaje týkající se podstatných skutečností pro uzavření smlouvy;
- Provozovatel se odůvodněně domnívá, že využití jeho služeb by mohlo ohrozit provoz zařízení, bezpečnost třetích osob nebo vážnost a dobré jméno Provozovatele Resortu.
- Při odstoupení od smlouvy ze strany Provozovatele nemá klient nárok na odstupné, kompenzaci ani náhradu škody.