Rezervovat

Apartmán Superior Loft

Specifika apartmánu

Blíží se prázdniny a vy přemýšlíte, kam vyrazit na rodinnou dovolenou? Hledáte na internetu rodinný wellness pobyt nebo jen ubytování pro rodiny s dětmi s bazénem? Právě jste našli. Apartmán Superior Loft v Demänová Resort vám nabídne vše, co rodinné pobyty na Slovensku musí mít.

Rodinný pobyt na Slovensku v našem apartmánu

Apartmán Superior Loft je vhodný pro větší společnost – pohodlně se v něm vyspí až deset osob. První, co uvidíte po příjezdu, je velká terasa s posezením, kde můžete strávit celé odpoledne nebo večer. Přes menší chodbu vstoupíte do dominantního obývacího pokoje, který je centrem celého apartmánu. V obývacím pokoji se nachází kuchyňský stůl, televize, telefon, WiFi připojení a pohodlná rozkládací pohovka. Z obývacího pokoje se dostanete do plně vybavené kuchyně. Odtud můžete pokračovat do jedné ze tří dvoulůžkových ložnic s manželskou postelí a televizí.

V přízemí jsou dvě samostatné koupelny, ve kterých máte k dispozici jednu vanu a jednu sprchu. Druhou ložnici najdete v blízkosti chodby. A pokud rádi spíte na neobvyklých místech, vyberte si podkrovní pokoj v horním patře, který rovněž nabízí dostatek soukromí. Všechna apartmá v našem resortu jsou navržena v jedinečném skandinávském stylu, který hostům přináší vůni dřeva a pocit pohodlí a domova.

Kapacita a vybavení

Dvoupodlažní apartmán
3 samostatné pokoje, 1 otevřený podkrovní pokoj a obývací pokoj
8 pevných lůžek a 2 přistýlky
Obývací pokoj s kuchyní
2 koupelny (1 vana, 1 sprcha)
Velká terasa s výhledem na areál resortu
Kabelová televize a telefon
WiFi
Pozrite sa na ceny a dostupnosť

FAQ - často kladené dotazy

  • Ubytování

    • Zaplatili jsme 50% zálohu, do kdy musím zaplatit druhou polovinu?

      Druhou polovinu lze zaplatit na recepci při příjezdu.

    • Jaké jsou časy přihlášení a odhlášení?

      Check in – Příjezd do apartmánů je možný od 15:00, do chatek od 16:00. Nejpozději se můžete ubytovat do 22:00.

      Check out – odhlášení z pokoje bez příplatku je možné do 10:00. Poté je účtován poplatek 10,00 € za každou další hodinu. Pozdější odjezd je možný pouze po dohodě s recepcí.

    • Jaký je odkaz pro online check-in?

      Odkaz najdete zde.

    • Kdy nám budou připsány body na Funcard?

      Body by měly být připsány do 24 hodin po skončení pobytu.

    • Můžeme využít volné vstupy do Centra zábavy a Aqua Fun před a po odbavení?

      Návštěvu AquaFun a Funcentra je možné využít před odbavením. Po odhlášení je možné navštívit Funcentrum

    • Máme psa, může jít s námi?

      Samozřejmě. Jsme resort přátelský k domácím mazlíčkům, můžete si s sebou vzít psa do 20 kg, kočku nebo králíka. Pobyt se psem je však omezen na některé apartmány, jejich seznam naleznete zde.

      Jak si můžete přečíst v našem cenníku, za zvieratko zaplatíte 20 eur za noc. Zvieratá do 20 kg sú spoplatnené sumou 20 € za noc. Větší/těžší zvířata než 20 kg musí být předem schválena rezortem prostřednictvím e-mailové komunikace. V případě schválení bude takové zvíře zpoplatněno částkou 40 € za noc.

    • Nabízíte ubytování až pro 10 osob?

      Ano, máme několik možností ubytování pro velké skupiny – například Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn nebo Luxury Villa.

      Snadný způsob, jak si vybrat ideální ubytování, je vyfiltrovat apartmány nebo vily podle vašich preferencí:

      Filtrování ubytování

    • Přijedeme elektromobilem, máte nabíječky?

      Máme. A ani jeden. Jsme ekologické oddělení a netajíme se tím, že nadšeně podporujeme elektromobilitu. Proto existují klasické nabíjecí stanice pro všechny typy elektrických vozidel. Skutečnou specialitou pro majitele vozů Tesla je originální nabíječka Tesla Supercharger – jedna z pouhých čtyř v celé zemi.

    • Vydáte mi kartu regionu Liptov?

      Ano. Liptov Region Cardkaždý host může zdarma získat slevovou kartu pro region Liptov.

    • Máme nárok na poukazy na dovolenou, můžeme je u vás využít?

      Samozřejmě, nemáme problém vystavit vám fakturu nebo přijmout poukaz na dovolenou. Při přijímání poukázek na dovolenou spolupracujeme se společnostmi Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta a Callio Karta. Veškeré potřebné informace naleznete v sekci rekreační poukazy.

    • Jak je řešeno parkování?

      V bezprostřední blízkosti ubytovacích jednotek jsou pro hosty k dispozici bezplatná parkovací místa. Parkovací místo není třeba rezervovat. V případě, že máte elektromobil, nabízíme vám jako ekologicky šetrný resort také možnost elektro nabíječky.

  • Vybavení apartmánů a chat

    • Jsou apartmány vybaveny Wi-Fi?

      Ano, apartmány i chaty jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi.

    • Jsou na pokojích k dispozici ručníky a osušky?

      Při příjezdu je v každém apartmánu k dispozici velký a malý ručník. Pokud si přejete ručníky vyměnit, kontaktujte recepci. Tato služba je zpoplatněna částkou 2,00 €/kus.

    • Jak často se v apartmánech mění ručníky?

      Demänová Ministerstvo myslí na ekologii. Přestože poskytujeme téměř všechny služby jako v hotelech, abychom se podíleli na snižování plýtvání vodou, neprovádíme pokojovou službu a výměnu ručníků v apartmánech každý den, ale pouze při pobytu na 5 a více nocí. V případě potřeby se však neváhejte obrátit na recepci a vyřešit problém k vaší maximální spokojenosti.

    • Co obsahuje kuchyňský kout?

      V každé kuchyňce je rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, indukční varná deska, hrnce, pánve, prkénko na krájení, struhadlo, hrnce, naběračky, lžíce, nože. Dále sada talířů a příborů, sada sklenic, hrnky. Čistič nádobí, utěrka na nádobí, houbička na nádobí. Dále sůl, cukr, černý pepř. V každém apartmánu najdete také ledničku.
      Chaty DeLuxe a apartmány Superior Loft a Deluxe Loft jsou vybaveny také myčkou nádobí.

    • Je na pokoji rychlovarná konvice?

      Ano, varná konvice je součástí každého pokoje, apartmánu nebo chaty.

    • Je v apartmánech klimatizace?

      Klimatizace není standardní součástí našich apartmánů. Teplotu v apartmánech regulujeme nejen rekuperací tepla, ale také clonami, které aktivně zabraňují přehřívání apartmánů. Pro pohodlí našich hostů pracujeme i na nabídce klimatizovaných apartmánů, ale v současné době nemůžeme garantovat ubytování v těchto apartmánech.

    • Je na pokoji set na přípravu kávy a čaje?

      Čaj je v ceně, ale káva nikoli. Kávu si můžete zakoupit v restauraci Pinus nebo Safran.

    • Najdeme na pokoji hotelovou kosmetiku?

      V koupelně každého apartmánu je dávkovač sprchového gelu a šamponu v jednom. Pokud navíc přijedete na pobyt s dítětem/dětmi do 10 let, necháme vám v koupelně také milé překvapení – mini sadu dětské kosmetiky.

    • Nachádza sa v budovách výťah?

      V apartmánových domoch Pinea sa nachádza výťah

    • Přijedeme s dítětem, můžeme si u vás pronajmout postýlku?

      Žádný problém, budeme rádi za za minimální příplatek vám zapůjčíme různé dětské doplňky – nejen postýlku, ale také nočník, nástavec na WC, vaničku nebo židličku. Příslušenství si můžete objednat a zaplatit přímo v druhém kroku rezervačního procesu nebo se na tyto možnosti zeptat přímo na recepci.

    • Máte na pokojích minibary?

      Minibary jsou pouze vwellness chaty DeLuxe a ve Vile Luxury. V apartmánech nejsou k dispozici minibary.

    • Je v ceně ubytování v chatě zahrnuto palivové dřevo?

      Po příjezdu na chatu vám připravíme dřevo a štěpku na podpal. Pokud budete chtít více dřeva, stačí kontaktovat recepci a další dřevo vám bude dodáno. Poplatek za tuto službu činí 5,00 € .

  • Restaurace a stravování

    • Je v resortu možnost stravování?

      Součástí letoviska je samozřejmě restaurace PINUS, které rozplynou chuťové buňky dospělých i dětí. Druhá možnost je o něco exotičtější – nad Pinusem se nachází indická restaurace SAFRAN. Můžete sem zajít na snídani, oběd i večeři.

      Pokud přijedete v zimě, během lyžování, můžete si pohodlně zaskočit na oblíbené bombardino, čaj nebo rychlé občerstvení v našem snack baru přímo na svahu.

    • V kolik hodin se podává snídaně a večeře?

      Snídaně se podává od 7:00 do 10:00. Večeři si můžete vychutnat mezi 17:00 a 20:00.

    • Ve které restauraci budeme jíst, pokud budeme mít snídani/polopenzi/plnou penzi?

      Stravování probíhá v závislosti na dostupnosti v restauraci PINUS nebo v indické a href=“https://demanovarezort.com/safran-indian-restaurant/“> restauraci SAFRAN, nebo v obou prostorech současně.

    • Jsou restaurace ve stejné budově jako ubytování?

      Ne, obě restaurace jsou v oddělené budově. Snídaně nebo večeře jsou vzdáleny několik minut chůze od apartmánových domů. Pro lepší orientaci se můžete podívat mapku resortu.

    • Je možná bezlepková strava?

      Ano

    • Jak se podává snídaně a večeře?

      Snídaně a večeře se podávají formou bohatého bufetu, kde si každý vybere to své. Slané i sladké pokrmy, ovoce a zelenina, teplé i studené lahůdky. K tomu čerstvý kváskový chléb nebo bagety přímo z naší pekárny Kriváň a kvalitní káva.

      V případě menší obsazenosti lze jídlo podávat i formou servírovaného menu.

    • Do kdy je restaurace otevřená?

      Aktuální otevírací dobu najdete zde:

      Restaurace PINUS

      Restaurace SAFRAN

    • Má restaurace také dětské židličky nebo dětský koutek?

      Ano, v obou restauracích je dětský koutek a můžete využít i dětské židličky – stačí požádat číšníka.

    • Pokud si chceme během pobytu vařit sami, najdeme v okolí obchod s potravinami?

      Přímo v resortu se nachází obchod KRIVÁŇ s domácím pečivem a dalšími potravinami, kde mají hosté 10% slevu. A pokud vás nebaví vařit, můžete se najíst v naší restauraci. PINUS alebo SAFRAN indická restaurace..

    • Kde si můžeme večer sednout na skleničku?

      Kde si můžeme večer sednout na skleničku? Večerní drink si můžeme dát v nově otevřené restauraci. PANORAMA cocktail & lounge bar jedinečného koktejlového baru s majestátním výhledem, kde vám náš tým rád pomůže vybrat dokonalý drink.

    • Je na sjezdovce bufet?

      Ano, ve SKI centru hned vedle sjezdovek vás obslouží kolegové v oboru Snack bare. Přímo na svahu nabízíme rychlé občerstvení – teplé i studené nápoje, chutné pokrmy jako langoše, panini nebo oblíbené palačinky.

  • SKI Centrum

    • Jak daleko je od apartmánu sjezdovka?

      Sjezdovka se nachází přímo v centru našeho areálu. Většinu ubytování tvoří tzv. ski in & ski out apartmány, které vám umožní vyrazit přímo na sjezdovku v lyžařských botách. Pro lepší orientaci doporučujeme podívat se na stránky mapku resortu.

    • Jak dlouhý je svah?

      Sjezdovka je dlouhá přibližně 850 metrů.

    • Je svah osvětlený?

      Ano, sjezdovka je osvětlená a pravidelně se zde jezdí na večerním lyžování. Otevírací dobu najdete zde.

    • Děti ještě nemají lyže, máte půjčovnu?

      Máme – kolegy z Smile Centra vám a vašim dětem rádi zapůjčí lyžařské vybavení. Nabízíme také servis lyží a snowboardů, můžete si je u nás také zakoupit.

    • Jezdí ze střediska do Jasné SKI BUS?

      Ano, máte na výběr dokonce ze dvou SKI BUSŮ. Více informací a časy odjezdů najdete zde:

      Více o SKI BUS

Ďalšie typy apartmánov v Limba

  • Apartmán Relax

    Apartmán Relax

    Apartmán pre 2+2 osôb
  • Apartmán Relax Loft

    Apartmán Relax Loft

    Apartmán pre 4+2 osôb
  • Apartmán Comfort

    Apartmán Comfort

    Apartmánt pre 4+2 osôb
  • Apartmán Comfort Loft

    Apartmán Comfort Loft

    Apartmánt pre 6+2 osôb
  • Apartmán Superior Loft

    Apartmán Superior Loft

    Apartmán pro 8+2 osob
  • Apartmán Deluxe Loft

    Apartmán Deluxe Loft

    Apartmán pre 8+2 osôb

Hodnocení návštěvníků

Petr Jůn

Nemůžu si vesměs na nic stěžovat jen na drobností. Zarazilo mě ze na pokoji není trezor což je běžná věc a ani vám peníze nemůžou uschovat, schází žehlička a ve sprchovém koutě schází něco na co si můžete odložit spěchá atd. Bral jsem celodenní stravu abych se nemusel o nic starat. Všeho bylo dostatek a jidlo chutné jen večer si musíte veškeré pití hradit což mě trošku zarazilo, za ty peníze co člověk dá ale ceny jsou přijatelné a určitě vás to nezrujnuje. Veškerý personál byl super a ve všem vám ochotně poradili. Určitě doporučuji a myslím si že se tam určitě budeme vracet. P.J.

Sandra Jurková

Celkově na nás rezort působil hezky, hezky zařízeno pro děti. Skvělé snídaně, najdete zde opravdu velký výběr. Co už mě jako maminku zarazilo, že jsme si zaplatila postýlku, kde nebylo prostěradlo, ale ručník, který měl být pro 3 dospělou osobu a tak nám chyběl. Byli jsme nahlášení 3 dospělí a dvě děti, pro 3 dospělého nebylo povlečení na peřiny. V kuchyňce bordel neumyté nádobí - možná by bylo fajn aby si paní uklízečky to opravdu zkontrolovaly! Další mínus společný balkón pro 3 pokoje - hned vedle nás ubytovaní s dalším dítkem. Takže jsme si je navzájem budili.

Monika Chaňo

V resortu jsme s dětmi byli na prodlouženej víkend a je to tady naprosto boží! Prostředí nádherný, samotnej areál obrovskej, moderní, luxusní a přesto útulnej. Neskutečně milej personál. Pokoje čistý, vybavený vším, co je třeba, postele pohodlný. Je to místo, kde se vaše děti zblázní ve FUN Center, většina super atrakcí je součástí pobytu, z extra si můžete vybrat, kterou si chcete připlatit, ale i bez placených je tady toho k dovádění až až. O víkendu tu je Animační program, kdy celej den jsou různý aktivity pro prcky - tvoření, pohybový aktivity, tanečky, večerní kino, hledání pokladu atp. Nechybí ani wellness pro děti i dosplělý, včetně saunových rituálů (taktéž pro děti i dospělý). Jídlo výborný. Pokud budete chtít z toho všeho veselí na chvíli do přírody, v okolí je spousta výletů, od výstupů na horský vrcholky, přes jeskyně, až po zříceniny a další. Maximálně doporučujeme, určitě jsme nebyli naposledy :)

Pavel Šustr

Výborné místo pro dovolenou s rodinou. Určitě jsme nebyli naposled.

Petra F.

Nemáme co vytknout a určitě tu nejsme naposledy 😊

Ondřej Veštšík

Úžasné ubytovací zařízení, výborné restaurace, sportovní vyžití