Rezervovat
    
/home/demanovarezort/live/wp-content/themes/demanova/header.php:546:
array (size=6)
  'headers' => 
    object(WpOrg\Requests\Utility\CaseInsensitiveDictionary)[6287]
      protected 'data' => 
        array (size=15)
          'content-type' => string 'application/json; charset=UTF-8' (length=31)
          'date' => string 'Mon, 09 Dec 2024 17:38:29 GMT' (length=29)
          'pragma' => string 'no-cache' (length=8)
          'expires' => string 'Fri, 01 Jan 1990 00:00:00 GMT' (length=29)
          'cache-control' => string 'no-cache, must-revalidate' (length=25)
          'vary' => string 'Accept-Language' (length=15)
          'content-security-policy-report-only' => string 'script-src 'none'; form-action 'none'; frame-src 'none'; report-uri https://csp.withgoogle.com/csp/scaffolding/msaipomnpc:646:0' (length=127)
          'cross-origin-opener-policy-report-only' => string 'same-origin; report-to=coop_reporting' (length=37)
          'report-to' => string '{"group":"coop_reporting","max_age":2592000,"endpoints":[{"url":"https://csp.withgoogle.com/csp/report-to/scaffolding/msaipomnpc:646:0"}],}' (length=139)
          'server' => string 'scaffolding on HTTPServer2' (length=26)
          'content-length' => string '265' (length=3)
          'x-xss-protection' => string '0' (length=1)
          'x-frame-options' => string 'SAMEORIGIN' (length=10)
          'server-timing' => string 'gfet4t7; dur=47' (length=15)
          'alt-svc' => string 'h3=":443"; ma=2592000,h3-29=":443"; ma=2592000' (length=46)
  'body' => string '{
   "error_message" : "You must enable Billing on the Google Cloud Project at https://console.cloud.google.com/project/_/billing/enable Learn more at https://developers.google.com/maps/gmp-get-started",
   "html_attributions" : [],
   "status" : "REQUEST_DENIED"
}' (length=265)
  'response' => 
    array (size=2)
      'code' => int 200
      'message' => string 'OK' (length=2)
  'cookies' => 
    array (size=0)
      empty
  'filename' => null
  'http_response' => 
    object(WP_HTTP_Requests_Response)[6160]
      protected 'response' => 
        object(WpOrg\Requests\Response)[6161]
          public 'body' => string '{
   "error_message" : "You must enable Billing on the Google Cloud Project at https://console.cloud.google.com/project/_/billing/enable Learn more at https://developers.google.com/maps/gmp-get-started",
   "html_attributions" : [],
   "status" : "REQUEST_DENIED"
}' (length=265)
          public 'raw' => string 'HTTP/1.1 200 OK
Content-Type: application/json; charset=UTF-8
Date: Mon, 09 Dec 2024 17:38:29 GMT
Pragma: no-cache
Expires: Fri, 01 Jan 1990 00:00:00 GMT
Cache-Control: no-cache, must-revalidate
Vary: Accept-Language
Content-Security-Policy-Report-Only: script-src 'none'; form-action 'none'; frame-src 'none'; report-uri https://csp.withgoogle.com/csp/scaffolding/msaipomnpc:646:0
Cross-Origin-Opener-Policy-Report-Only: same-origin; report-to=coop_reporting
Report-To: {"group":"coop_reporting","max_a'... (length=1103)
          public 'headers' => 
            object(WpOrg\Requests\Response\Headers)[6055]
              ...
          public 'status_code' => int 200
          public 'protocol_version' => float 1.1
          public 'success' => boolean true
          public 'redirects' => int 0
          public 'url' => string 'https://maps.googleapis.com/maps/api/place/details/json?place_id=ChIJVUvNPnqfFUcRTuDGQK6DZks&reviews_sort=newest&key=AIzaSyC7oC5FnqAMFOyuwTXaTAKC8ybRw-kSzsA&reviews_no_translations=true' (length=185)
          public 'history' => 
            array (size=0)
              ...
          public 'cookies' => 
            object(WpOrg\Requests\Cookie\Jar)[6289]
              ...
      protected 'filename' => null
      public 'data' => null
      public 'headers' => null
      public 'status' => null

FAQ – často kladené otázky

  • Ubytování

    • Zaplatili jsme 50% zálohu, do kdy musím zaplatit druhou polovinu?

      Druhou polovinu lze zaplatit na recepci při příjezdu.

    • Jaké jsou časy přihlášení a odhlášení?

      Check in – Příjezd do apartmánů je možný od 15:00, do chatek od 16:00. Nejpozději se můžete ubytovat do 22:00.

      Check out – odhlášení z pokoje bez příplatku je možné do 10:00. Poté je účtován poplatek 10,00 € za každou další hodinu. Pozdější odjezd je možný pouze po dohodě s recepcí.

    • Jaký je odkaz pro online check-in?

      Odkaz najdete zde.

    • Kdy nám budou připsány body na Funcard?

      Body by měly být připsány do 24 hodin po skončení pobytu.

    • Můžeme využít volné vstupy do Centra zábavy a Aqua Fun před a po odbavení?

      Návštěvu AquaFun a Funcentra je možné využít před odbavením. Po odhlášení je možné navštívit Funcentrum

    • Máme psa, může jít s námi?

      Samozřejmě. Jsme resort přátelský k domácím mazlíčkům, můžete si s sebou vzít psa do 20 kg, kočku nebo králíka. Pobyt se psem je však omezen na některé apartmány, jejich seznam naleznete zde.

      Jak si můžete přečíst v našem cenníku, za zvieratko zaplatíte 20 eur za noc. Zvieratá do 20 kg sú spoplatnené sumou 20 € za noc. Větší/těžší zvířata než 20 kg musí být předem schválena rezortem prostřednictvím e-mailové komunikace. V případě schválení bude takové zvíře zpoplatněno částkou 40 € za noc.

    • Nabízíte ubytování až pro 10 osob?

      Ano, máme několik možností ubytování pro velké skupiny – například Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn nebo Luxury Villa.

      Snadný způsob, jak si vybrat ideální ubytování, je vyfiltrovat apartmány nebo vily podle vašich preferencí:

      Filtrování ubytování

    • Přijedeme elektromobilem, máte nabíječky?

      Máme. A ani jeden. Jsme ekologické oddělení a netajíme se tím, že nadšeně podporujeme elektromobilitu. Proto existují klasické nabíjecí stanice pro všechny typy elektrických vozidel. Skutečnou specialitou pro majitele vozů Tesla je originální nabíječka Tesla Supercharger – jedna z pouhých čtyř v celé zemi.

    • Vydáte mi kartu regionu Liptov?

      Ano. Liptov Region Cardkaždý host může zdarma získat slevovou kartu pro region Liptov.

    • Máme nárok na poukazy na dovolenou, můžeme je u vás využít?

      Samozřejmě, nemáme problém vystavit vám fakturu nebo přijmout poukaz na dovolenou. Při přijímání poukázek na dovolenou spolupracujeme se společnostmi Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta a Callio Karta. Veškeré potřebné informace naleznete v sekci rekreační poukazy.

    • Jak je řešeno parkování?

      V bezprostřední blízkosti ubytovacích jednotek jsou pro hosty k dispozici bezplatná parkovací místa. Parkovací místo není třeba rezervovat. V případě, že máte elektromobil, nabízíme vám jako ekologicky šetrný resort také možnost elektro nabíječky.

  • Vybavení apartmánů a chat

    • Jsou apartmány vybaveny Wi-Fi?

      Ano, apartmány i chaty jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi.

    • Jsou na pokojích k dispozici ručníky a osušky?

      Při příjezdu je v každém apartmánu k dispozici velký a malý ručník. Pokud si přejete ručníky vyměnit, kontaktujte recepci. Tato služba je zpoplatněna částkou 2,00 €/kus.

    • Jak často se v apartmánech mění ručníky?

      Demänová Ministerstvo myslí na ekologii. Přestože poskytujeme téměř všechny služby jako v hotelech, abychom se podíleli na snižování plýtvání vodou, neprovádíme pokojovou službu a výměnu ručníků v apartmánech každý den, ale pouze při pobytu na 5 a více nocí. V případě potřeby se však neváhejte obrátit na recepci a vyřešit problém k vaší maximální spokojenosti.

    • Co obsahuje kuchyňský kout?

      V každé kuchyňce je rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, indukční varná deska, hrnce, pánve, prkénko na krájení, struhadlo, hrnce, naběračky, lžíce, nože. Dále sada talířů a příborů, sada sklenic, hrnky. Čistič nádobí, utěrka na nádobí, houbička na nádobí. Dále sůl, cukr, černý pepř. V každém apartmánu najdete také ledničku.
      Chaty DeLuxe a apartmány Superior Loft a Deluxe Loft jsou vybaveny také myčkou nádobí.

    • Je na pokoji rychlovarná konvice?

      Ano, varná konvice je součástí každého pokoje, apartmánu nebo chaty.

    • Je v apartmánech klimatizace?

      Klimatizace není standardní součástí našich apartmánů. Teplotu v apartmánech regulujeme nejen rekuperací tepla, ale také clonami, které aktivně zabraňují přehřívání apartmánů. Pro pohodlí našich hostů pracujeme i na nabídce klimatizovaných apartmánů, ale v současné době nemůžeme garantovat ubytování v těchto apartmánech.

    • Je na pokoji set na přípravu kávy a čaje?

      Čaj je v ceně, ale káva nikoli. Kávu si můžete zakoupit v restauraci Pinus nebo Safran.

    • Najdeme na pokoji hotelovou kosmetiku?

      V koupelně každého apartmánu je dávkovač sprchového gelu a šamponu v jednom. Pokud navíc přijedete na pobyt s dítětem/dětmi do 10 let, necháme vám v koupelně také milé překvapení – mini sadu dětské kosmetiky.

    • Nachádza sa v budovách výťah?

      V apartmánových domoch Pinea sa nachádza výťah

    • Přijedeme s dítětem, můžeme si u vás pronajmout postýlku?

      Žádný problém, budeme rádi za za minimální příplatek vám zapůjčíme různé dětské doplňky – nejen postýlku, ale také nočník, nástavec na WC, vaničku nebo židličku. Příslušenství si můžete objednat a zaplatit přímo v druhém kroku rezervačního procesu nebo se na tyto možnosti zeptat přímo na recepci.

    • Máte na pokojích minibary?

      Minibary jsou pouze vwellness chaty DeLuxe a ve Vile Luxury. V apartmánech nejsou k dispozici minibary.

    • Je v ceně ubytování v chatě zahrnuto palivové dřevo?

      Po příjezdu na chatu vám připravíme dřevo a štěpku na podpal. Pokud budete chtít více dřeva, stačí kontaktovat recepci a další dřevo vám bude dodáno. Poplatek za tuto službu činí 5,00 € .

  • Restaurace a stravování

    • Je v resortu možnost stravování?

      Součástí letoviska je samozřejmě restaurace PINUS, které rozplynou chuťové buňky dospělých i dětí. Druhá možnost je o něco exotičtější – nad Pinusem se nachází indická restaurace SAFRAN. Můžete sem zajít na snídani, oběd i večeři.

      Pokud přijedete v zimě, během lyžování, můžete si pohodlně zaskočit na oblíbené bombardino, čaj nebo rychlé občerstvení v našem snack baru přímo na svahu.

    • V kolik hodin se podává snídaně a večeře?

      Snídaně se podává od 7:00 do 10:00. Večeři si můžete vychutnat mezi 17:00 a 20:00.

    • Ve které restauraci budeme jíst, pokud budeme mít snídani/polopenzi/plnou penzi?

      Stravování probíhá v závislosti na dostupnosti v restauraci PINUS nebo v indické a href=“https://demanovarezort.com/safran-indian-restaurant/“> restauraci SAFRAN, nebo v obou prostorech současně.

    • Jsou restaurace ve stejné budově jako ubytování?

      Ne, obě restaurace jsou v oddělené budově. Snídaně nebo večeře jsou vzdáleny několik minut chůze od apartmánových domů. Pro lepší orientaci se můžete podívat mapku resortu.

    • Je možná bezlepková strava?

      Ano

    • Jak se podává snídaně a večeře?

      Snídaně a večeře se podávají formou bohatého bufetu, kde si každý vybere to své. Slané i sladké pokrmy, ovoce a zelenina, teplé i studené lahůdky. K tomu čerstvý kváskový chléb nebo bagety přímo z naší pekárny Kriváň a kvalitní káva.

      V případě menší obsazenosti lze jídlo podávat i formou servírovaného menu.

    • Do kdy je restaurace otevřená?

      Aktuální otevírací dobu najdete zde:

      Restaurace PINUS

      Restaurace SAFRAN

    • Má restaurace také dětské židličky nebo dětský koutek?

      Ano, v obou restauracích je dětský koutek a můžete využít i dětské židličky – stačí požádat číšníka.

    • Pokud si chceme během pobytu vařit sami, najdeme v okolí obchod s potravinami?

      Přímo v resortu se nachází obchod KRIVÁŇ s domácím pečivem a dalšími potravinami, kde mají hosté 10% slevu. A pokud vás nebaví vařit, můžete se najíst v naší restauraci. PINUS alebo SAFRAN indická restaurace..

    • Kde si můžeme večer sednout na skleničku?

      Kde si můžeme večer sednout na skleničku? Večerní drink si můžeme dát v nově otevřené restauraci. PANORAMA cocktail & lounge bar jedinečného koktejlového baru s majestátním výhledem, kde vám náš tým rád pomůže vybrat dokonalý drink.

    • Je na sjezdovce bufet?

      Ano, ve SKI centru hned vedle sjezdovek vás obslouží kolegové v oboru Snack bare. Přímo na svahu nabízíme rychlé občerstvení – teplé i studené nápoje, chutné pokrmy jako langoše, panini nebo oblíbené palačinky.

  • Wellness a masáže

    • Je wellness součástí pobytu?

      S vstupmi do wellness centra v rezorte to funguje tak, že ku každým dvom nociam pobytu máte jednorazový vstup zdarma. Ak teda prídete na štyri noci, budete mať vstup grátis dvakrát za pobyt. Pokiaľ u nás ostanete šesť dní, vstupy budú tri. Samozrejme, wellness môžete navštíviť počas pobytu koľkokrát chcete. Keď vyčerpáte voľné vstupy, platí sa vstupné podľaa href=“https://demanovarezort.cz/cenik/“>cenníka.

    • Kdy je wellness centrum otevřeno?

      Aktuální otevírací dobu najdete zde:

      Otevírací doba

    • Co se nachází ve wellness centru?

      Na výběr máte dvě finské, parní a infračervené sauny s ochlazovacími fontánami, tepidárium a dvě venkovní vířivky s nádherným výhledem. Součástí wellness centra je také dětský bazén a posilovna.

      Fotogalerie

    • Kdy můžeme přijít do wellness centra s dětmi?

      Přístup do wellness centra pro rodiče s dětmi od 2 let je k dispozici od začátku. otevírací doba do 17:00 hodin.

      Po 17:00 jsou lázně vyhrazeny pouze pro dospělé, kteří si mohou vychutnat všechny relaxační saunové zvyky. V době vyhrazené pouze pro dospělé platí v lázních zóna bez plavání.

    • Proč je vstup do wellness centra pro děti do 2 let?

      Toto omezení je spíše doporučením. Voda ve vířivkách není přizpůsobena malým dětem – má vyšší teplotu a obsah chlóru, což nemusí být příjemné pro jemnou dětskou pokožku.

    • Potřebuji do lázní plavky?

      Od začátku otevírací doby až do 17:00 můžete přijít do wellnessu i s dětmi. V této době můžete jít do společných prostor a vířivek v plavkách. Do saun však plavky nejsou povoleny, proto prosím používejte plavky bez plavek.

      Po 17:00 se náš wellness prostor stává prostorem pouze pro dospělé s dodržováním všech saunových zvyklostí pro maximální relaxaci. Mimo vstup s dětmi (po 17:00) funguje v celém wellness prostoru zóna bez plavek.

      Při vstupu do wellness obdrží každý host prostěradlo a velký ručník. Hosté mají možnost zapůjčení županů za poplatek 2,00 €.

    • Jsou lázně k dispozici i pro neubytované hosty?

      Ano, naše wellness centrum mohou navštívit i nerezidenti.Ceník naleznete zde.

    • Hledáme soukromé lázně pro dva. Nabízíte i tuto možnost?

      Pokud máte zájem, můžete si zaplatit speciální soukromý vstup do našeho wellness centra bez ohledu na počet osob. V případě, že máte zájem o privátní wellness pro větší skupinu osob, doporučujeme ubytování v některém z těchto center wellness chaty s vlastní finskou saunu a venkovní vířivku.

    • Můžeme si u vás také dopřát masáž?

      Samozřejmě. Relaxace, sport, čokoláda, med nebo pravá thajská masáž. Nabízíme více než 20 různých typů, z nichž si jistě vyberete.

  • SKI Centrum

    • Jak daleko je od apartmánu sjezdovka?

      Sjezdovka se nachází přímo v centru našeho areálu. Většinu ubytování tvoří tzv. ski in & ski out apartmány, které vám umožní vyrazit přímo na sjezdovku v lyžařských botách. Pro lepší orientaci doporučujeme podívat se na stránky mapku resortu.

    • Jak dlouhý je svah?

      Sjezdovka je dlouhá přibližně 850 metrů.

    • Je svah osvětlený?

      Ano, sjezdovka je osvětlená a pravidelně se zde jezdí na večerním lyžování. Otevírací dobu najdete zde.

    • Děti ještě nemají lyže, máte půjčovnu?

      Máme – kolegy z Smile Centra vám a vašim dětem rádi zapůjčí lyžařské vybavení. Nabízíme také servis lyží a snowboardů, můžete si je u nás také zakoupit.

    • Jezdí ze střediska do Jasné SKI BUS?

      Ano, máte na výběr dokonce ze dvou SKI BUSŮ. Více informací a časy odjezdů najdete zde:

      Více o SKI BUS

  • Aqua FUN

    • Odkdy je v provozu dětský vodní park Aqua FUN?

      Zahájení letní sezóny s bazény je naplánováno na 17. června 2023. Jelikož jsou však bazény vAqua FUN venku je jejich provoz do značné míry závislý na počasí. Provoz končí přibližně v polovině září.

    • Kolik stupňů má voda v bazénech Aqua FUN?

      Teplota vody v bazénu se pohybuje mezi 26 a 28 stupni.

    • Jaké bazény jsou v Aqua FUN?

      V Aqua FUN najdete:
      – Velký bazén pro děti a dospělé 20×9 m s hloubkou 1,2 m.
      – Dětský bazén 8x4m s hloubkou od 15 do 35 cm.
      – Aquazorbingový bazén
      – Nafukovací skluzavky s dopadovým bazénem

  • FUN Center a další aktivity

    • Všechny atrakce v resortu jsou zdarma?

      Většina ano, všechny ne. Všechny aktivity zahrnuté v ceně pobytu se nazývají Zážitkový balíček ZDARMA a ichseznam naleznete zde.

    • Mohou resort navštívit i neubytovaní hosté?

      Ano. Pokud máte zájem o zvýhodněné vstupenky do Funcantry, můžete si je zakoupit na FUN center.

    • Jaká je cena skipasu a vstupu do dětského FUN centra?

      Pro hosty zdarma. V případě skipasu můžete lyžovat tři hodiny zdarma každý den během denní otevírací doby. SKI Centra. Co se týče vchodu do dětského FUN centra, hosté mají vstup zdarma po neomezenou dobu.

    • Chystáme se na cyklistický výlet, můžeme si u vás půjčit kola?

      Jo. Přímo v našem středisku se nachází půjčovna elektrokol kde si můžete půjčit normální i elektrická kola pro dospělé i děti. Pro ty nejmenší jsme připravili sedačky a vozítka, aby se mohli vydat na cestu s vámi.

  • Další

    • Jak se k vám dostaneme ze železniční stanice Liptovský Mikuláš?

      V těsné blízkosti železniční stanice se nachází autobusové nádraží, odkud odjíždějí autobusy směrem na Jasnou. Nejbližší zastávkou je rozcestí Demänová, které se nachází přibližně 900 m pod Demänovským Rezortem.

    • Pokud bude pršet, můžeme snadno vymyslet náhradní program v okolí střediska?

      Demänová Resort se pyšní jedinečnou polohou v srdci Liptova, který je bohatý na zajímavá místa. Několik z nich lze navštívit i za deště, můžete se jít podívat do Stanišovské jeskyně nebo na dětská krytá hřiště, kterých je v okolí Liptovského Mikuláše více. Přečtěte si náš tipy v blogu. Kromě toho se v resortu koná několik sezónních animací nebo workshopů pro děti, wellness centrum s dětským krytým bazénem je otevřen také za každého počasí.

Hodnocení návštěvníků

Sandra Jurková

Celkově na nás rezort působil hezky, hezky zařízeno pro děti. Skvělé snídaně, najdete zde opravdu velký výběr. Co už mě jako maminku zarazilo, že jsme si zaplatila postýlku, kde nebylo prostěradlo, ale ručník, který měl být pro 3 dospělou osobu a tak nám chyběl. Byli jsme nahlášení 3 dospělí a dvě děti, pro 3 dospělého nebylo povlečení na peřiny. V kuchyňce bordel neumyté nádobí - možná by bylo fajn aby si paní uklízečky to opravdu zkontrolovaly! Další mínus společný balkón pro 3 pokoje - hned vedle nás ubytovaní s dalším dítkem. Takže jsme si je navzájem budili.

Monika Chaňo

V resortu jsme s dětmi byli na prodlouženej víkend a je to tady naprosto boží! Prostředí nádherný, samotnej areál obrovskej, moderní, luxusní a přesto útulnej. Neskutečně milej personál. Pokoje čistý, vybavený vším, co je třeba, postele pohodlný. Je to místo, kde se vaše děti zblázní ve FUN Center, většina super atrakcí je součástí pobytu, z extra si můžete vybrat, kterou si chcete připlatit, ale i bez placených je tady toho k dovádění až až. O víkendu tu je Animační program, kdy celej den jsou různý aktivity pro prcky - tvoření, pohybový aktivity, tanečky, večerní kino, hledání pokladu atp. Nechybí ani wellness pro děti i dosplělý, včetně saunových rituálů (taktéž pro děti i dospělý). Jídlo výborný. Pokud budete chtít z toho všeho veselí na chvíli do přírody, v okolí je spousta výletů, od výstupů na horský vrcholky, přes jeskyně, až po zříceniny a další. Maximálně doporučujeme, určitě jsme nebyli naposledy :)

Pavel Šustr

Výborné místo pro dovolenou s rodinou. Určitě jsme nebyli naposled.

Petra F.

Nemáme co vytknout a určitě tu nejsme naposledy 😊

Ondřej Veštšík

Úžasné ubytovací zařízení, výborné restaurace, sportovní vyžití

Tomáš Kolářský

Pěkné nově vybudované apartmány, příště by chtěl malinko vylepšit úklid. Resort ideální pro děti - bezva vyžití, i když nevím jestli bych ve FUN zóně vydržel celý den, hodně jsme jezdili na výlety a ve FUN zóně byli až odpoledne a stačilo to. FUN zóna v ceně pobytu zahrnuje vstup na velkou prolézačku a trampolíny, zbytek se musí platit zvlášť (to mi přijde prostě divné, asi rejžování peněz). Bazén je zde 1x velký a 1x dětské brouzdaliště, jsou poměrně malé na to, kolik je zde lidí, nic méně pro osvěžení to stačí. V areálu jsou pěkná dětská hřiště, minizoo a umělý potok s vodními tryskami a hrázemi. Animační programy hodnotit nemohu, jelikož jsme se jich moc nezúčastnili, nicméně na první pohled vypadaly dobře. Jídlo je zde na dobré úrovni - snídaně za mě bezva s docela pestrou nabídkou. Večeře jsme neměli zahrnuté v ceně pobytu - je možnost si dokoupit večeři formou bufetu (25 Euro/osoba) nebo si dát ala cart nabídku. Nám se vždy vyplatila ala cart nabídka (2x dospělý a 1x dítě do 3 let) protože jsme nikdy víc jak 35 - 40 euro za večeři nedali. Celkově na mě resort působil dobře a dovedu si představit sem jet znovu, je to super základna pro výlety do okolní přírody buď pěšky nebo se přiblížit autem.