Rezervovat

Apartmán Comfort Loft

Specifika apartmánu

Co takhle rodinný wellness pobyt? Relaxujte a trávte společný čas v přírodě, bavte se v bazénech nebo vyzkoušejte různé atrakce. Pokud hledáte rodinné pobyty s dětmi na Slovensku nebo plánujete dovolenou s větší skupinou, apartmán Comfort Loft je pro vás ten pravý.

Rodinné pobyty na Slovensku

Šest pevných lůžek, dvě rozkládací pohovky, dvě koupelny. Ať už jste velká rodina s dětmi, skupina přátel nebo kolegové na teambuildingu, všichni se sem pohodlně vejdete. Do interiéru apartmánu se vstupuje přes větší terasu, která je ideální pro posezení za teplých letních večerů. Ubytování dominuje velký obývací pokoj, kde je dřevěný jídelní stůl, měkká pohovka, TV, telefon a WiFi připojení. Dále můžete pokračovat jedním ze dvou směrů, například přes plně vybavenou kuchyň, kolem samostatné koupelny s vanou, do jedné ze tří dvoulůžkových ložnic.

Druhá ložnice s vlastní koupelnou se nachází v blízkosti chodby. A to nejlepší nakonec – součástí apartmá Comfort Loft je také otevřený podkrovní pokoj s manželskou postelí. Stačí vyjít po schodech do prvního patra, kde najdete vzdušný prostor, kde můžete relaxovat jen sami pro sebe! Celý apartmán je vytvořen v luxusním skandinávském designu, kde vás jemná kombinace barev a příjemná vůně dřeva bude provázet na každém kroku.

Kapacita a vybavení

Dvoupodlažní apartmán
2 samostatné pokoje, 1 otevřený podkrovní pokoj a obývací pokoj
6 pevných lůžek a 2 přistýlky
Obývací pokoj s kuchyní
2 koupelny (1 vana, 1 sprcha)
Velká terasa s výhledem na areál resortu
Kabelová televize a telefon
WiFi
Pozrite sa na ceny a dostupnosť

FAQ - často kladené dotazy

  • Ubytování

    • Jaké jsou časy přihlášení a odhlášení?

      Check in – Příjezd do apartmánů je možný od 15:00, do chatek od 16:00. Nejpozději se můžete ubytovat do 22:00.

      Check out – odhlášení z pokoje bez příplatku je možné do 10:00. Poté je účtován poplatek 10,00 € za každou další hodinu. Pozdější odjezd je možný pouze po dohodě s recepcí.

    • Máme psa, může jít s námi?

      Samozřejmě. Jsme resort přátelský k domácím mazlíčkům, můžete si s sebou vzít psa do 20 kg, kočku nebo králíka. Pobyt se psem je však omezen na některé apartmány, jejich seznam naleznete zde.

      Jak si můžete přečíst v našem cenníku, za zvieratko zaplatíte 20 eur za noc.

    • Nabízíte ubytování až pro 10 osob?

      Ano, máme několik možností ubytování pro velké skupiny – například Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn nebo Luxury Villa.

      Snadný způsob, jak si vybrat ideální ubytování, je vyfiltrovat apartmány nebo vily podle vašich preferencí:

      Filtrování ubytování

    • Přijedeme elektromobilem, máte nabíječky?

      Máme. A ani jeden. Jsme ekologické oddělení a netajíme se tím, že nadšeně podporujeme elektromobilitu. Proto existují klasické nabíjecí stanice pro všechny typy elektrických vozidel. Skutečnou specialitou pro majitele vozů Tesla je originální nabíječka Tesla Supercharger – jedna z pouhých čtyř v celé zemi.

    • Vydáte mi kartu regionu Liptov?

      Ano. Liptov Region Cardkaždý host může zdarma získat slevovou kartu pro region Liptov.

    • Máme nárok na poukazy na dovolenou, můžeme je u vás využít?

      Samozřejmě, nemáme problém vystavit vám fakturu nebo přijmout poukaz na dovolenou. Při přijímání poukázek na dovolenou spolupracujeme se společnostmi Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta a Callio Karta. Veškeré potřebné informace naleznete v sekci rekreační poukazy.

    • Jak je řešeno parkování?

      V bezprostřední blízkosti ubytovacích jednotek jsou pro hosty k dispozici bezplatná parkovací místa. Parkovací místo není třeba rezervovat. V případě, že máte elektromobil, nabízíme vám jako ekologicky šetrný resort také možnost elektro nabíječky.

  • Vybavení apartmánů a chat

    • Jsou apartmány vybaveny Wi-Fi?

      Ano, apartmány i chaty jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi.

    • Jsou na pokojích k dispozici ručníky a osušky?

      Při příjezdu je v každém apartmánu k dispozici velký a malý ručník. Pokud si přejete ručníky vyměnit, kontaktujte recepci. Tato služba je zpoplatněna částkou 2,00 €/kus.

    • Jak často se v apartmánech mění ručníky?

      Demänová Ministerstvo myslí na ekologii. Přestože poskytujeme téměř všechny služby jako v hotelech, abychom se podíleli na snižování plýtvání vodou, neprovádíme pokojovou službu a výměnu ručníků v apartmánech každý den, ale pouze při pobytu na 5 a více nocí. V případě potřeby se však neváhejte obrátit na recepci a vyřešit problém k vaší maximální spokojenosti.

    • Co obsahuje kuchyňský kout?

      V každé kuchyňce je rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, indukční varná deska, hrnce, pánve, prkénko na krájení, struhadlo, hrnce, naběračky, lžíce, nože. Dále sada talířů a příborů, sada sklenic, hrnky. Čistič nádobí, utěrka na nádobí, houbička na nádobí. Dále sůl, cukr, černý pepř. V každém apartmánu najdete také ledničku.
      Chaty DeLuxe a apartmány Superior Loft a Deluxe Loft jsou vybaveny také myčkou nádobí.

    • Je na pokoji rychlovarná konvice?

      Ano, varná konvice je součástí každého pokoje, apartmánu nebo chaty.

    • Je na pokoji set na přípravu kávy a čaje?

      Čaj je v ceně, ale káva nikoli. Kávu si můžete zakoupit v restauraci Pinus nebo Safran.

    • Najdeme na pokoji hotelovou kosmetiku?

      V koupelně každého apartmánu je dávkovač sprchového gelu a šamponu v jednom. Pokud navíc přijedete na pobyt s dítětem/dětmi do 10 let, necháme vám v koupelně také milé překvapení – mini sadu dětské kosmetiky.

    • Přijedeme s dítětem, můžeme si u vás pronajmout postýlku?

      Žádný problém, budeme rádi za za minimální příplatek vám zapůjčíme různé dětské doplňky – nejen postýlku, ale také nočník, nástavec na WC, vaničku nebo židličku. Příslušenství si můžete objednat a zaplatit přímo v druhém kroku rezervačního procesu nebo se na tyto možnosti zeptat přímo na recepci.

    • Máte na pokojích minibary?

      Minibary jsou pouze vwellness chaty DeLuxe a ve Vile Luxury. V apartmánech nejsou k dispozici minibary.

    • Je v ceně ubytování v chatě zahrnuto palivové dřevo?

      Po příjezdu na chatu vám připravíme dřevo a štěpku na podpal. Pokud budete chtít více dřeva, stačí kontaktovat recepci a další dřevo vám bude dodáno. Poplatek za tuto službu činí 5,00 € .

  • Restaurace a stravování

    • Je v resortu možnost stravování?

      Součástí letoviska je samozřejmě restaurace PINUS, které rozplynou chuťové buňky dospělých i dětí. Druhá možnost je o něco exotičtější – nad Pinusem se nachází indická restaurace SAFRAN. Můžete sem zajít na snídani, oběd i večeři.

      Pokud přijedete v zimě, během lyžování, můžete si pohodlně zaskočit na oblíbené bombardino, čaj nebo rychlé občerstvení v našem snack baru přímo na svahu.

    • V kolik hodin se podává snídaně a večeře?

      Snídaně se podává od 7:00 do 10:00. Večeři si můžete vychutnat mezi 17:00 a 20:00.

    • Ve které restauraci budeme jíst, pokud budeme mít snídani/polopenzi/plnou penzi?

      Stravování probíhá v závislosti na dostupnosti v restauraci PINUS nebo v indické a href=“https://demanovarezort.com/safran-indian-restaurant/“> restauraci SAFRAN, nebo v obou prostorech současně.

    • Jsou restaurace ve stejné budově jako ubytování?

      Ne, obě restaurace jsou v oddělené budově. Snídaně nebo večeře jsou vzdáleny několik minut chůze od apartmánových domů. Pro lepší orientaci se můžete podívat mapku resortu.

    • Jak se podává snídaně a večeře?

      Snídaně a večeře se podávají formou bohatého bufetu, kde si každý vybere to své. Slané i sladké pokrmy, ovoce a zelenina, teplé i studené lahůdky. K tomu čerstvý kváskový chléb nebo bagety přímo z naší pekárny Kriváň a kvalitní káva.

      V případě menší obsazenosti lze jídlo podávat i formou servírovaného menu.

    • Do kdy je restaurace otevřená?

      Aktuální otevírací dobu najdete zde:

      Restaurace PINUS

      Restaurace SAFRAN

    • Má restaurace také dětské židličky nebo dětský koutek?

      Ano, v obou restauracích je dětský koutek a můžete využít i dětské židličky – stačí požádat číšníka.

    • Pokud si chceme během pobytu vařit sami, najdeme v okolí obchod s potravinami?

      Přímo v resortu se nachází obchod KRIVÁŇ s domácím pečivem a dalšími potravinami, kde mají hosté 10% slevu. A pokud vás nebaví vařit, můžete se najíst v naší restauraci. PINUS alebo SAFRAN indická restaurace..

    • Kde si můžeme večer sednout na skleničku?

      Kde si můžeme večer sednout na skleničku? Večerní drink si můžeme dát v nově otevřené restauraci. PANORAMA cocktail & lounge bar – jedinečný koktejlový bar s majestátním výhledem. Hlavní barman Janko Grega a jeho tým vám rádi pomohou vybrat ten správný drink.

    • Je na sjezdovce bufet?

      Ano, ve SKI centru hned vedle sjezdovek vás obslouží kolegové v oboru Snack bare. Přímo na svahu nabízíme rychlé občerstvení – teplé i studené nápoje, chutné pokrmy jako langoše, panini nebo oblíbené palačinky.

Ďalšie typy apartmánov v Limbe

  • Apartmán Relax

    Apartmán Relax

    Apartmán pre 2+2 osôb
  • Apartmán Relax Loft

    Apartmán Relax Loft

    Apartmán pre 4+2 osôb
  • Apartmán Comfort

    Apartmán Comfort

    Apartmánt pre 4+2 osôb
  • Apartmán Comfort Loft

    Apartmán Comfort Loft

    Apartmánt pre 6+2 osôb
  • Apartmán Superior Loft

    Apartmán Superior Loft

    Apartmán pro 8+2 osob
  • Apartmán Deluxe Loft

    Apartmán Deluxe Loft

    Apartmán pre 8+2 osôb