Rezervovat

Apartmán Plus

Specifika apartmánu

Rodinný wellness pobyt i s nejmenšími dětmi nebo příjemné ubytování pro rodiny s dětmi. Ať už hledáte to první, nebo to druhé, nabízíme vám obojí. Ubytujte se u nás v apartmánu Plus.

Ideální pro rodinné wellness pobyty

Apartmán Plus je praktický apartmán s jednou ložnicí, který nabízí vše, co potřebujete. Po příjezdu se vám ihned otevřou dvoje dveře, jedny na každé straně malé předsíně. Jedny vedou do koupelny se sprchovým koutem a toaletou, druhé vás zavedou do úložného prostoru, který můžete využít k uložení zavazadel, kufrů a případně i obalů od lyží nebo snowboardu. Poté vstoupíte do prostorného a světlého pokoje, který má kuchyňský kout, malé posezení v podobě stolu a židlí a manželskou postel.

TIP: Resort Demänová navíc myslí na ekologii. Věříme, že v našich apartmánech najdete vše, co od kvalitního rodinného pobytu očekáváte. Přestože však poskytujeme téměř všechny služby jako v hotelech, ve snaze podílet se na snižování plýtvání vodou neměníme v apartmánech ručníky každý den. V případě potřeby se však neváhejte obrátit na recepci a vyřešit problém k vaší, maximální, spokojenosti.

Dominantou celého apartmánu je malá terasa, která díky prosklené stěně přináší do apartmánu v komplexu Pinea dostatek denního světla. Ke světlé a příjemné atmosféře přispívá také použití skandinávské architektury, která kombinuje dřevo jako hlavní prvek a čisté, minimalistické linie s řadou světlých barev.

Kapacita a vybavení

Jednopodlažní apartmán
1 samostatný pokoj
3 pevná lůžka nebo 2 pevná lůžka + 1 přistýlka
Kuchyňský kout
1 koupelna (1 WC, 1 sprcha)
Terasa s výhledem
Kabelová televize a telefon
WiFi
Možnost propojení s vedlejším apartmánem společným balkonem
Pozrite sa na ceny a dostupnosť

FAQ - často kladené dotazy

  • Ubytování

    • Jaké jsou časy přihlášení a odhlášení?

      Check in – Příjezd do apartmánů je možný od 15:00, do chatek od 16:00. Nejpozději se můžete ubytovat do 22:00.

      Check out – odhlášení z pokoje bez příplatku je možné do 10:00. Poté je účtován poplatek 10,00 € za každou další hodinu. Pozdější odjezd je možný pouze po dohodě s recepcí.

    • Máme psa, může jít s námi?

      Samozřejmě. Jsme resort přátelský k domácím mazlíčkům, můžete si s sebou vzít psa do 20 kg, kočku nebo králíka. Pobyt se psem je však omezen na některé apartmány, jejich seznam naleznete zde.

      Jak si můžete přečíst v našem cenníku, za zvieratko zaplatíte 20 eur za noc.

    • Nabízíte ubytování až pro 10 osob?

      Ano, máme několik možností ubytování pro velké skupiny – například Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn nebo Luxury Villa.

      Snadný způsob, jak si vybrat ideální ubytování, je vyfiltrovat apartmány nebo vily podle vašich preferencí:

      Filtrování ubytování

    • Přijedeme elektromobilem, máte nabíječky?

      Máme. A ani jeden. Jsme ekologické oddělení a netajíme se tím, že nadšeně podporujeme elektromobilitu. Proto existují klasické nabíjecí stanice pro všechny typy elektrických vozidel. Skutečnou specialitou pro majitele vozů Tesla je originální nabíječka Tesla Supercharger – jedna z pouhých čtyř v celé zemi.

    • Vydáte mi kartu regionu Liptov?

      Ano. Liptov Region Cardkaždý host může zdarma získat slevovou kartu pro region Liptov.

    • Máme nárok na poukazy na dovolenou, můžeme je u vás využít?

      Samozřejmě, nemáme problém vystavit vám fakturu nebo přijmout poukaz na dovolenou. Při přijímání poukázek na dovolenou spolupracujeme se společnostmi Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta a Callio Karta. Veškeré potřebné informace naleznete v sekci rekreační poukazy.

    • Jak je řešeno parkování?

      V bezprostřední blízkosti ubytovacích jednotek jsou pro hosty k dispozici bezplatná parkovací místa. Parkovací místo není třeba rezervovat. V případě, že máte elektromobil, nabízíme vám jako ekologicky šetrný resort také možnost elektro nabíječky.

  • Vybavení apartmánů a chat

    • Jsou apartmány vybaveny Wi-Fi?

      Ano, apartmány i chaty jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi.

    • Jsou na pokojích k dispozici ručníky a osušky?

      Při příjezdu je v každém apartmánu k dispozici velký a malý ručník. Pokud si přejete ručníky vyměnit, kontaktujte recepci. Tato služba je zpoplatněna částkou 2,00 €/kus.

    • Jak často se v apartmánech mění ručníky?

      Demänová Ministerstvo myslí na ekologii. Přestože poskytujeme téměř všechny služby jako v hotelech, abychom se podíleli na snižování plýtvání vodou, neprovádíme pokojovou službu a výměnu ručníků v apartmánech každý den, ale pouze při pobytu na 5 a více nocí. V případě potřeby se však neváhejte obrátit na recepci a vyřešit problém k vaší maximální spokojenosti.

    • Co obsahuje kuchyňský kout?

      V každé kuchyňce je rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, indukční varná deska, hrnce, pánve, prkénko na krájení, struhadlo, hrnce, naběračky, lžíce, nože. Dále sada talířů a příborů, sada sklenic, hrnky. Čistič nádobí, utěrka na nádobí, houbička na nádobí. Dále sůl, cukr, černý pepř. V každém apartmánu najdete také ledničku.
      Chaty DeLuxe a apartmány Superior Loft a Deluxe Loft jsou vybaveny také myčkou nádobí.

    • Je na pokoji rychlovarná konvice?

      Ano, varná konvice je součástí každého pokoje, apartmánu nebo chaty.

    • Je na pokoji set na přípravu kávy a čaje?

      Čaj je v ceně, ale káva nikoli. Kávu si můžete zakoupit v restauraci Pinus nebo Safran.

    • Najdeme na pokoji hotelovou kosmetiku?

      V koupelně každého apartmánu je dávkovač sprchového gelu a šamponu v jednom. Pokud navíc přijedete na pobyt s dítětem/dětmi do 10 let, necháme vám v koupelně také milé překvapení – mini sadu dětské kosmetiky.

    • Přijedeme s dítětem, můžeme si u vás pronajmout postýlku?

      Žádný problém, budeme rádi za za minimální příplatek vám zapůjčíme různé dětské doplňky – nejen postýlku, ale také nočník, nástavec na WC, vaničku nebo židličku. Příslušenství si můžete objednat a zaplatit přímo v druhém kroku rezervačního procesu nebo se na tyto možnosti zeptat přímo na recepci.

    • Máte na pokojích minibary?

      Minibary jsou pouze vwellness chaty DeLuxe a ve Vile Luxury. V apartmánech nejsou k dispozici minibary.

    • Je v ceně ubytování v chatě zahrnuto palivové dřevo?

      Po příjezdu na chatu vám připravíme dřevo a štěpku na podpal. Pokud budete chtít více dřeva, stačí kontaktovat recepci a další dřevo vám bude dodáno. Poplatek za tuto službu činí 5,00 € .

  • Restaurace a stravování

    • Je v resortu možnost stravování?

      Součástí letoviska je samozřejmě restaurace PINUS, které rozplynou chuťové buňky dospělých i dětí. Druhá možnost je o něco exotičtější – nad Pinusem se nachází indická restaurace SAFRAN. Můžete sem zajít na snídani, oběd i večeři.

      Pokud přijedete v zimě, během lyžování, můžete si pohodlně zaskočit na oblíbené bombardino, čaj nebo rychlé občerstvení v našem snack baru přímo na svahu.

    • V kolik hodin se podává snídaně a večeře?

      Snídaně se podává od 7:00 do 10:00. Večeři si můžete vychutnat mezi 17:00 a 20:00.

    • Ve které restauraci budeme jíst, pokud budeme mít snídani/polopenzi/plnou penzi?

      Stravování probíhá v závislosti na dostupnosti v restauraci PINUS nebo v indické a href=“https://demanovarezort.com/safran-indian-restaurant/“> restauraci SAFRAN, nebo v obou prostorech současně.

    • Jsou restaurace ve stejné budově jako ubytování?

      Ne, obě restaurace jsou v oddělené budově. Snídaně nebo večeře jsou vzdáleny několik minut chůze od apartmánových domů. Pro lepší orientaci se můžete podívat mapku resortu.

    • Jak se podává snídaně a večeře?

      Snídaně a večeře se podávají formou bohatého bufetu, kde si každý vybere to své. Slané i sladké pokrmy, ovoce a zelenina, teplé i studené lahůdky. K tomu čerstvý kváskový chléb nebo bagety přímo z naší pekárny Kriváň a kvalitní káva.

      V případě menší obsazenosti lze jídlo podávat i formou servírovaného menu.

    • Do kdy je restaurace otevřená?

      Aktuální otevírací dobu najdete zde:

      Restaurace PINUS

      Restaurace SAFRAN

    • Má restaurace také dětské židličky nebo dětský koutek?

      Ano, v obou restauracích je dětský koutek a můžete využít i dětské židličky – stačí požádat číšníka.

    • Pokud si chceme během pobytu vařit sami, najdeme v okolí obchod s potravinami?

      Přímo v resortu se nachází obchod KRIVÁŇ s domácím pečivem a dalšími potravinami, kde mají hosté 10% slevu. A pokud vás nebaví vařit, můžete se najíst v naší restauraci. PINUS alebo SAFRAN indická restaurace..

    • Kde si můžeme večer sednout na skleničku?

      Kde si můžeme večer sednout na skleničku? Večerní drink si můžeme dát v nově otevřené restauraci. PANORAMA cocktail & lounge bar – jedinečný koktejlový bar s majestátním výhledem. Hlavní barman Janko Grega a jeho tým vám rádi pomohou vybrat ten správný drink.

    • Je na sjezdovce bufet?

      Ano, ve SKI centru hned vedle sjezdovek vás obslouží kolegové v oboru Snack bare. Přímo na svahu nabízíme rychlé občerstvení – teplé i studené nápoje, chutné pokrmy jako langoše, panini nebo oblíbené palačinky.

Typy apartmánov v Pinea

  • Apartmán Smart

    Apartmán Smart

    Apartmán pro 2 osoby
  • Apartmán Smart Family

    Apartmán Smart Family

    Apartmán pro 2+2 osoby
  • Apartmán Plus

    Apartmán Plus

    Apartmán pro 3 osoby
  • Apartmán Standard

    Apartmán Standard

    Apartmán pre 2+2 osôb
  • Apartmán View

    Apartmán View

    Apartmán pro 2+2 osoby
  • Apartmán Simply Lux

    Apartmán Simply Lux

    Apartmán pro 4+2 osoby
  • Apartmán Jacuzzi Lux

    Apartmán Jacuzzi Lux

    Apartmán pro 4+2 osoby
  • Apartmán Lux

    Apartmán Lux

    Apartmán pre 4+2 osôb
  • Apartmán Family View

    Apartmán Family View

    Apartmán pro 2+2+2 osoby
  • Apartmán Standard Loft

    Apartmán Standard Loft

    Apartmán pre 2+2+4 osôb
  • Apartmán Family Lux

    Apartmán Family Lux

    Apartmán pre 4+2+2 osôb
  • Apartmán Family Inn

    Apartmán Family Inn

    Apartmán pre 4+5+2 osôb