/home/demanovarezort/live/wp-content/themes/demanova/header.php:176:boolean true
Rezervovat

Vila Luxury4.31289 recenzí

Prostorná Vila Luxury s vlastní vířivkou

Villa Luxury je samostatně stojící prostorná chata s vlastní vířivkou na terase. Díky své velikosti je vhodná až pro 12 osob, které se pohodlně vyspí na 8 pevných lůžkách a 4 přistýlkách. K dispozici jsou 3 ložnice, obývací pokoj, 2 koupelny se sprchou a dvě samostatné toalety.
Přízemí dominuje vzdušný obývací pokoj s plně vybavenou kuchyní s vestavěnými spotřebiči a krbovými kamny.

Z obývacího pokoje se dostanete na velkou terasu, kde si můžete vychutnat výhled na Západní a Nízké Tatry z vlastní vířivky nebo z pohodlí venkovního posezení.

V chatě je dostatek úložného prostoru díky šatním skříním nebo úložnému prostoru, který lze využít jako lyžárnu nebo kočárkárnu.

Při příjezdu je třeba na recepci složit vratnou kauci ve výši 100 €. Tuto zálohu lze uhradit pouze v hotovosti. Záloha bude vrácena po kontrole stavu ubytovací jednotky, pokud nedošlo k poškození a ubytování bylo zanecháno v uvedeném stavu.

Kapacita a vybavení

Dvoupodlažní chata
3 oddělené ložnice a obývací pokoj
8 pevných lůžek a 4 přistýlky
Obývací pokoj s kuchyní
2 koupelny
Velká terasa s VÍŘIVKOU
Kabelová televize a telefon
WiFi
Krb
3 parkovací místa
Pozrite sa na ceny a dostupnosť

FAQ - často kladené dotazy

  • Ubytování

    • Zaplatili jsme 50% zálohu, do kdy musím zaplatit druhou polovinu?

      Druhou polovinu lze zaplatit na recepci při příjezdu.

    • Jaké jsou časy přihlášení a odhlášení?

      Check in – Příjezd do apartmánů je možný od 15:00, do chatek od 16:00. Nejpozději se můžete ubytovat do 22:00.

      Check out – odhlášení z pokoje bez příplatku je možné do 10:00. Poté je účtován poplatek 10,00 € za každou další hodinu. Pozdější odjezd je možný pouze po dohodě s recepcí.

    • Jaký je odkaz pro online check-in?

      Odkaz najdete zde.

    • Kdy nám budou připsány body na Funcard?

      Body by měly být připsány do 24 hodin po skončení pobytu.

    • Můžeme využít volné vstupy do Centra zábavy a Aqua Fun před a po odbavení?

      Návštěvu AquaFun a Funcentra je možné využít před odbavením. Po odhlášení je možné navštívit Funcentrum

    • Máme psa, může jít s námi?

      Samozřejmě. Jsme resort přátelský k domácím mazlíčkům, můžete si s sebou vzít psa do 20 kg, kočku nebo králíka. Pobyt se psem je však omezen na některé apartmány, jejich seznam naleznete zde.

      Jak si můžete přečíst v našem cenníku, za zvieratko zaplatíte 20 eur za noc.

    • Nabízíte ubytování až pro 10 osob?

      Ano, máme několik možností ubytování pro velké skupiny – například Superior Loft, Deluxe Loft, Family Inn nebo Luxury Villa.

      Snadný způsob, jak si vybrat ideální ubytování, je vyfiltrovat apartmány nebo vily podle vašich preferencí:

      Filtrování ubytování

    • Přijedeme elektromobilem, máte nabíječky?

      Máme. A ani jeden. Jsme ekologické oddělení a netajíme se tím, že nadšeně podporujeme elektromobilitu. Proto existují klasické nabíjecí stanice pro všechny typy elektrických vozidel. Skutečnou specialitou pro majitele vozů Tesla je originální nabíječka Tesla Supercharger – jedna z pouhých čtyř v celé zemi.

    • Vydáte mi kartu regionu Liptov?

      Ano. Liptov Region Cardkaždý host může zdarma získat slevovou kartu pro region Liptov.

    • Máme nárok na poukazy na dovolenou, můžeme je u vás využít?

      Samozřejmě, nemáme problém vystavit vám fakturu nebo přijmout poukaz na dovolenou. Při přijímání poukázek na dovolenou spolupracujeme se společnostmi Benefit Plus, Boomer, Gusto Karta a Callio Karta. Veškeré potřebné informace naleznete v sekci rekreační poukazy.

    • Jak je řešeno parkování?

      V bezprostřední blízkosti ubytovacích jednotek jsou pro hosty k dispozici bezplatná parkovací místa. Parkovací místo není třeba rezervovat. V případě, že máte elektromobil, nabízíme vám jako ekologicky šetrný resort také možnost elektro nabíječky.

  • Vybavení apartmánů a chat

    • Jsou apartmány vybaveny Wi-Fi?

      Ano, apartmány i chaty jsou vybaveny bezplatným Wi-Fi.

    • Jsou na pokojích k dispozici ručníky a osušky?

      Při příjezdu je v každém apartmánu k dispozici velký a malý ručník. Pokud si přejete ručníky vyměnit, kontaktujte recepci. Tato služba je zpoplatněna částkou 2,00 €/kus.

    • Jak často se v apartmánech mění ručníky?

      Demänová Ministerstvo myslí na ekologii. Přestože poskytujeme téměř všechny služby jako v hotelech, abychom se podíleli na snižování plýtvání vodou, neprovádíme pokojovou službu a výměnu ručníků v apartmánech každý den, ale pouze při pobytu na 5 a více nocí. V případě potřeby se však neváhejte obrátit na recepci a vyřešit problém k vaší maximální spokojenosti.

    • Co obsahuje kuchyňský kout?

      V každé kuchyňce je rychlovarná konvice, mikrovlnná trouba, indukční varná deska, hrnce, pánve, prkénko na krájení, struhadlo, hrnce, naběračky, lžíce, nože. Dále sada talířů a příborů, sada sklenic, hrnky. Čistič nádobí, utěrka na nádobí, houbička na nádobí. Dále sůl, cukr, černý pepř. V každém apartmánu najdete také ledničku.
      Chaty DeLuxe a apartmány Superior Loft a Deluxe Loft jsou vybaveny také myčkou nádobí.

    • Je na pokoji rychlovarná konvice?

      Ano, varná konvice je součástí každého pokoje, apartmánu nebo chaty.

    • Je v apartmánech klimatizace?

      Klimatizace není standardní součástí našich apartmánů. Teplotu v apartmánech regulujeme nejen rekuperací tepla, ale také clonami, které aktivně zabraňují přehřívání apartmánů. Pro pohodlí našich hostů pracujeme i na nabídce klimatizovaných apartmánů, ale v současné době nemůžeme garantovat ubytování v těchto apartmánech.

    • Je na pokoji set na přípravu kávy a čaje?

      Čaj je v ceně, ale káva nikoli. Kávu si můžete zakoupit v restauraci Pinus nebo Safran.

    • Najdeme na pokoji hotelovou kosmetiku?

      V koupelně každého apartmánu je dávkovač sprchového gelu a šamponu v jednom. Pokud navíc přijedete na pobyt s dítětem/dětmi do 10 let, necháme vám v koupelně také milé překvapení – mini sadu dětské kosmetiky.

    • Nachádza sa v budovách výťah?

      V apartmánových domoch Pinea sa nachádza výťah

    • Přijedeme s dítětem, můžeme si u vás pronajmout postýlku?

      Žádný problém, budeme rádi za za minimální příplatek vám zapůjčíme různé dětské doplňky – nejen postýlku, ale také nočník, nástavec na WC, vaničku nebo židličku. Příslušenství si můžete objednat a zaplatit přímo v druhém kroku rezervačního procesu nebo se na tyto možnosti zeptat přímo na recepci.

    • Máte na pokojích minibary?

      Minibary jsou pouze vwellness chaty DeLuxe a ve Vile Luxury. V apartmánech nejsou k dispozici minibary.

    • Je v ceně ubytování v chatě zahrnuto palivové dřevo?

      Po příjezdu na chatu vám připravíme dřevo a štěpku na podpal. Pokud budete chtít více dřeva, stačí kontaktovat recepci a další dřevo vám bude dodáno. Poplatek za tuto službu činí 5,00 € .

  • Restaurace a stravování

    • Je v resortu možnost stravování?

      Součástí letoviska je samozřejmě restaurace PINUS, které rozplynou chuťové buňky dospělých i dětí. Druhá možnost je o něco exotičtější – nad Pinusem se nachází indická restaurace SAFRAN. Můžete sem zajít na snídani, oběd i večeři.

      Pokud přijedete v zimě, během lyžování, můžete si pohodlně zaskočit na oblíbené bombardino, čaj nebo rychlé občerstvení v našem snack baru přímo na svahu.

    • V kolik hodin se podává snídaně a večeře?

      Snídaně se podává od 7:00 do 10:00. Večeři si můžete vychutnat mezi 17:00 a 20:00.

    • Ve které restauraci budeme jíst, pokud budeme mít snídani/polopenzi/plnou penzi?

      Stravování probíhá v závislosti na dostupnosti v restauraci PINUS nebo v indické a href=“https://demanovarezort.com/safran-indian-restaurant/“> restauraci SAFRAN, nebo v obou prostorech současně.

    • Jsou restaurace ve stejné budově jako ubytování?

      Ne, obě restaurace jsou v oddělené budově. Snídaně nebo večeře jsou vzdáleny několik minut chůze od apartmánových domů. Pro lepší orientaci se můžete podívat mapku resortu.

    • Je možná bezlepková strava?

      Ano

    • Jak se podává snídaně a večeře?

      Snídaně a večeře se podávají formou bohatého bufetu, kde si každý vybere to své. Slané i sladké pokrmy, ovoce a zelenina, teplé i studené lahůdky. K tomu čerstvý kváskový chléb nebo bagety přímo z naší pekárny Kriváň a kvalitní káva.

      V případě menší obsazenosti lze jídlo podávat i formou servírovaného menu.

    • Do kdy je restaurace otevřená?

      Aktuální otevírací dobu najdete zde:

      Restaurace PINUS

      Restaurace SAFRAN

    • Má restaurace také dětské židličky nebo dětský koutek?

      Ano, v obou restauracích je dětský koutek a můžete využít i dětské židličky – stačí požádat číšníka.

    • Pokud si chceme během pobytu vařit sami, najdeme v okolí obchod s potravinami?

      Přímo v resortu se nachází obchod KRIVÁŇ s domácím pečivem a dalšími potravinami, kde mají hosté 10% slevu. A pokud vás nebaví vařit, můžete se najíst v naší restauraci. PINUS alebo SAFRAN indická restaurace..

    • Kde si můžeme večer sednout na skleničku?

      Kde si můžeme večer sednout na skleničku? Večerní drink si můžeme dát v nově otevřené restauraci. PANORAMA cocktail & lounge bar jedinečného koktejlového baru s majestátním výhledem, kde vám náš tým rád pomůže vybrat dokonalý drink.

    • Je na sjezdovce bufet?

      Ano, ve SKI centru hned vedle sjezdovek vás obslouží kolegové v oboru Snack bare. Přímo na svahu nabízíme rychlé občerstvení – teplé i studené nápoje, chutné pokrmy jako langoše, panini nebo oblíbené palačinky.

  • Vila Luxury

    Vila Luxury

    Chata pro 8+4 osoby
  • Wellness chaty DeLuxe

    Wellness chaty DeLuxe

    Chata pro 7+2 osob

Hodnocení návštěvníků
4.31289 recenzí

Tomáš Kolářský

Pěkné nově vybudované apartmány, příště by chtěl malinko vylepšit úklid. Resort ideální pro děti - bezva vyžití, i když nevím jestli bych ve FUN zóně vydržel celý den, hodně jsme jezdili na výlety a ve FUN zóně byli až odpoledne a stačilo to. FUN zóna v ceně pobytu zahrnuje vstup na velkou prolézačku a trampolíny, zbytek se musí platit zvlášť (to mi přijde prostě divné, asi rejžování peněz). Bazén je zde 1x velký a 1x dětské brouzdaliště, jsou poměrně malé na to, kolik je zde lidí, nic méně pro osvěžení to stačí. V areálu jsou pěkná dětská hřiště, minizoo a umělý potok s vodními tryskami a hrázemi. Animační programy hodnotit nemohu, jelikož jsme se jich moc nezúčastnili, nicméně na první pohled vypadaly dobře. Jídlo je zde na dobré úrovni - snídaně za mě bezva s docela pestrou nabídkou. Večeře jsme neměli zahrnuté v ceně pobytu - je možnost si dokoupit večeři formou bufetu (25 Euro/osoba) nebo si dát ala cart nabídku. Nám se vždy vyplatila ala cart nabídka (2x dospělý a 1x dítě do 3 let) protože jsme nikdy víc jak 35 - 40 euro za večeři nedali. Celkově na mě resort působil dobře a dovedu si představit sem jet znovu, je to super základna pro výlety do okolní přírody buď pěšky nebo se přiblížit autem.

Barbora Linhartová

Nádherné ubytování,všechno nové a moderní, v přírodě Nízkých Tater. V resortu je vše na místě,což je fakt super skvělý nápad, resort je dogfrendly měli jsme sebou našeho pejska Dášenku ❤️ děkujeme za skvělé zážitky,ubytování a jídlo :))

Pavel Sotorník

Lepši restauraci nenajdete!

Marta Hanáková

Byli jsme zde s přítelem na dvě noci se snídaní. Velká spokojenost. Krásné prostředí, pokoj, jídlo, welness 90minut denně v ceně. 👍 Doporučuji.

Aleš Navrátil

Perfektní pro rodinu s malými dětmi. Pokoje inteligentně zařízené a přitom krásné. Konečně akorát měkká postel! :D Snídaně epické. Oběd koupený v restauraci. Burger dole fenomenální, děti nadšení z těstovin. Indie nahoře kvalitní standard. Zvířátka I tobogán fajn (obzvlášť pumpa pro děti na vodu:), ale podzimní pouťové atrakce kýč. Thajská masáž bezkonkurenční!

Vendula O

Ubytování dobře umístěno. Hezký výhled z pokojů. SUper zázemí pro děti. Postele příjemné, ale peřiny na můj vkus moc hrubé pro letní/teplý podzim. Lednice na pokoji strašně hlučná. Wellness výborný. Součástí rezortu dvě restaurace.